California Dreamin'

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Clara Olsson - 26 juli 2011 20:19

Det är nu det händer, det där som jag har längtat efter i fyra år, det där som jag har planerat, fixat och donat med i över ett år. Det är det som har gjort mig nervös de senaste fyra månaderna och samtidigt det som har gjort att jag har längtat så fruktansvärt mycket. 

Det är med sjukt blandade känslor jag imorgon lämnar Örebro bakom mig och tar steget ut i världen och närmare bestämt USA och Kalifornien. Jag hoppas att de kommer att bli ett helt fantastiskt år och att jag också kommer att få leva i det liv som jag har hoppats på att få leva. Att jag träffar mängder med nya sköna människor, får nya vänner och såklart att jag får lära mig mycket, både i form av ren kunskap men även erfarenhet.

Och till alla som jag under den senaste veckan har fått ta avsked till så kan jag bara meddela att ni är grymma allihopa, ni har förgyllt mitt liv och jag älskar er! Och vet ni vad det bästa av allt är? Att vi ses snart!!!!


Så nu slutar jag gråta, packar ihop det sista och sen säger jag bara Californiaaaaa here we cooommeeee!!!

Ovido - Quiz & Flashcards