California Dreamin'

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Clara Olsson - 25 juli 2011 16:10

Mitt liv går i ett alldeles för högt tempo just nu och jag hänger inte alls med, inte någonstans. Idag har jag haft fullt program ända sedan imorse men på något sätt så gillar jag det, för då behöver jag inte tänka så mycket, inte oroa mig så mycket, vilket är skönt. Så nu efter att ha sprungit runt på stan med mamma och handlat det sista så fikade jag med Ninni och sen tog jag avsked till Bara Vara. Nu är jag hemma, har fixat ordning på pengar och allt jag har handlat. Så nu är det dags att hoppa in i duschen för att sedan åka förbi Elle och säga hejdå till henne och sedan vidare till mormor och morfar för lite avskedsmiddag. Och efter det så smäller vi till med en utgång till. Det dyker nämligen upp lite fint besök ifrån Göteborg så det är bäst att passa på och som tur är så var mina fina vänner inte alls svårövertalade att hänga på. Så vi kör igen, för en sista gång i Örebro.


Nu väntar duschen, sen grillmiddag.


 Titta vilken fin bild som togs i fredags på avskedsmiddagen, på mig och Pernillas lille kille. Han kan vara världens sötaste!

Ovido - Quiz & Flashcards