California Dreamin'

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Clara Olsson - 21 juli 2011 22:03

Vilket också betyder att jag är hemma ifrån Turkiet och att jag nu laddar om inför den aningen större resan, därav min nya header. Turkiet finns det egentligen inte så mycket att säga om, jag hade en toppen vecka med mina föräldrar, vi solade, badade och åt god mat, vad mer kan man kräva av en semester? Den innehöll allt en semester ska innehålla och jag tackar och bockar därför. 


Nu däremot har jag något aningen större framför mig, mitt livs resa ligger framför mina fötter och nu börjar jag verkligen bli nervös på riktigt. På onsdag morgon går flyget så just nu stressar jag ihjäl mig, det är sjukt mycket som ska inhandlas, tvättas, strykas och sen är det framförallt de här avskeden som jag både ska hinna med och orka med. Imorgon ska jag ha en liten avskedsfest för vännerna och jag antar att de kommer bli riktigt jobbigt. Men det är en del av livet och något man måste lära sig, så jag får bita ihop krama om alla berätta hur mycket jag tycker om dem och sen säga "vi ses snart" för de är precis vad vi gör, jag flyttar till USA i ett år, men tro mig jag kommer tillbaka och då, ja då ses vi igen!


  en bild från idag

Ovido - Quiz & Flashcards