California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

En ganska ovanlig söndag

Av Clara Olsson - 24 juli 2011 16:25

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen, och den sista utgången på x-antal månader i Örebro. De kändes verkligen att det var något i luften och av någon anledning så var det faktiskt inte riktigt lika roligt som det brukar vara. Men jag försökte i alla fall att göra det bästa av kvällen och för att lyckas med det så skulle jag gärna ha viljat haft möjligheten till att klona mig, eftersom att jag hade några kompisar som skulle till ett ställe och några andra som skulle till ett annat, själv stod jag mitt emellan och ville inget annat än att vara med allihopa, helst på en och samma gång, vilket såklart inte gick. Så därför bestämde jag mig efter lite om och men att börja på Satin hänga där någon timme och sedan dra till Frimis, vilket blev perfekt för då fick jag till och med mig de flesta andra från Satin till Frimis. Väl inne på Frimis så drack vi Cosmopolitan, dansade och kramades. Och för första gången på ett bra tag så tyckte jag att de var mycket bättre på Frimis än på Satin, mer folk och bättre musik. När klockan slog två var vi inte riktigt sugna på att dra hem så vi tog någon vända på stan. Vi var hela tiden på väg till Mc Donalds men av någon anledning kom vi aldrig fram? Utan vi hängde istället på kaninen, pratade med folk och skrattade. Klockan fyra ramlade jag ner i sängen och när mamma kom in och väckte mig vid halv elva imorse var jag inte alltför pigg vill jag lova. Men eftersom att vi skulle iväg direkt så var det bara att gå upp och se glad ut. 


Tack allihopa för gårdagen och som sagt, vi ses snart, jag kommer tillbaka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards