California Dreamin'

Alla inlägg under januari 2010

Av Clara Olsson - 8 januari 2010 18:34

Det här har varit en skön en vecka, en lagom lång sådan. Vi började skolan i torsdags och tvingades då att stanna där i en hel lång timme. Idag har vi jobbat med projektarbetet hemma hos mig, vilket altså inte heller har varit så särskilt jobbigt. Men nu är det ändå dags för lite välbehövlig? ledighet!


Kvällen kommer att spenderas med Ida, min barndomskompis som bara bor några hundra meter bort, vilket är underbart skönt eftersom att det är läskigt kallt ute. Men innan jag ger mig av till henne så väntar fredagsmiddag och lite tacogratäng och det kommer att sitta sååå fint!


Ha en trevlig fredagskväll alla som har hittat hit:)

Av Clara Olsson - 8 januari 2010 15:13

Hej på er! Gud vad jag är glad över att jag äntligen har hittat en bloggsida som jag gillar. Blogg har jag alltid tyckt är alldeles för komplicerad medan blogspot känns för tråkigt och det sämsta av allt med blogspot är att man inte kan kolla hur många besökare man har. Men nu har jag hittat en bloggsida som jag verkligen gillar och jag känner mig super sugen på att bara skriva och skriva!

Vi har även använt oss av den här bloggsidan för att genomföra vårat projektarbete som vi förövrigt har kommit väldigt långt med, gå gärna in och kika gymguiden.bloggplatsen.se det är dock viktigt att pointera att vi är långt ifrån färdiga, men vi har helt klart kommit en bit på vägen.


Nej hörni, välkomna hit och på återseende. Jag lovar en herrans massa inlägg!

Ovido - Quiz & Flashcards