California Dreamin'

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Clara Olsson - 10 november 2010 19:07

Så slipper jag vintern, kylan, slasket, mörkret och snöstormerna. Jag slipper kalla Sverige och jag slipper Örebro (förlåt det finns mängder med underbara människor här som jag älskar men jag är verkligen sugen på någott nytt). Och vet ni vad jag får istället?

Sommar, sol, hav, ljus och en fantastisk miljö. Det är såklart USA och Kalifornien som jag pratar om. Jag har bestämmt mig nu och jag är 100% säker på att det är det här jag vill göra, ett år på college i soliga och underbara Santa Barbara. Och jag längtar redan, jag vill helst åka nu. Men tyvärr så fungerar det inte, så jag stannar ett tag till, jobbar och lever det här alldeles för trista vardagslivet fram tills slutet av sommaren. Men sen mina vänner, då är det jag som packar väskan och sticker över atlanten, för att stanna ett bra tag.

    

Ovido - Quiz & Flashcards