California Dreamin'

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Clara Olsson - 25 november 2010 21:11

Alltså jag är egentligen ingen kakmänniska och har aldrig heller varit. Men, det finns ett undantag och det är pepparkakor, världens godaste (och kanske simplaste) kaka enligt mig. Något annat som jag också älskar är lussebullar, smaken av saffran i kombination med russin, det är magiskt gott. Helst ska man äta lussebullarna och pepparkakorna tillsammans med ett stort glas kall mjöl, eller en varm kopp te, något som jag lever på för tillfället (jag har druckit fyra koppar te idag, behöver man söka hjälp för det?). Hur som helst så borde jag ju i alla fall bli världens snällaste människa då jag från och med nu fram till jul konstant äter pepparkakor (lussebullar äter jag inte riktigt lika ofta), så varför då se det som ett problem? Idag har jag dock redan ätit min dos av pepparkakor så nu får det inte bli några mer fören imorgon och eftersom att det är fredag då så lyxar jag nog till det med lite ädelost på dem, en sjukt bra kombination, om ni inte har provat, PROVA!

  

Av Clara Olsson - 25 november 2010 19:41

Jag bara måste lyfta fram det märket och deras fantastiska servicen en gång till. För er som missade det så lämnade jag in en två år gammal jacka till dem för några veckor sen, då jag ansåg att den hade krympt efter det att vi hade tvättat den. Något som de sedan också kom fram till och jag fick därför en godkänd reklamation och fick en helt ny jacka, gratis.

Så igår gick jag och mamma in och valde ut en ny jacka till mig, jag valde en helt annan modell och tog en röd istället för svart. Eftersom att jag redan har en svart dunjacka sen tidigare (nej det var inte den som krympte) så kändes det lite trist med en svart. Hur som helst så är jag grymt nöjd, både med jackan och servicen på Peak.


 

Det roliga är att det här är min tredje vinterjacka inom loppet av två år och vi har bara betalat för en, den första en brun Boomerang jacka som sedan blev stulen. Då fick vi ut pengar ifrån försäkringsbolaget och köpte då den förra Peak jackan, som nu krympte och då fick jag den här. Nu hoppas jag verkligen att den här jackan får stanna hos mig ett bra tag, för jag vill inte förlora den!  

Ovido - Quiz & Flashcards