California Dreamin'

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Clara Olsson - 27 november 2010 18:01

      

Jag hittade lite härliga bilder från i somras (och nej jag är inte naken på de sista bilderna) som gav mig lite energi för ett tag.

Nu kommer Ida snart hit sen tar vi bilen bort och möter upp lite andra tjejer för att se på film och bara ta det lugnt, det blir nog jättebra!

Hoppas ni får en fin kväll!

Av Clara Olsson - 27 november 2010 16:05

Jag vet det, man behöver ha tråkigt ibland, bara ligga inne och stirra på tv:n och tycka synd om sig själv. Det är bra att ha tråkigt ibland, för då uppskattar man det roliga mer sen när det väl inträffar. Men måste den där tråkiga dagen drabba mig just idag? Måste jag ha så fantastiskt tråkigt och trist just idag? Eller ja än så länge har jag egentligen inte haft så tråkigt, jag har varit uppe på stan med mamma. Vi tittade runt lite och tog en fika på Bara Vara innan vi tog en promenad hemåt, men sen då? Vad ska jag göra nu? Jag är jäkligt sugen på att dra ut och dansa fötterna av mig men jag verkar inte få med mig någon och även fast jag trivs med att vara själv så känns det inte riktigt som att dra ut på krogen själv är min grej. Så nej det blir nog ingen utgång, då var jag lite inne på bio men även på den fronten så ser det lite mörkt ut då jag inte riktigt får med mig någon på det heller. Är inte det typiskt, igår när jag egentligen skulle ut och vi var ett gäng som skulle ut, då var jag helt slut, trött och hade huvudvärk och ville inget annat än att vara hemma, vilket jag också var. Men idag när jag är sugen på utgång, och absolut inte på att sitta hemma då är ingen annan det. Men men, jag vet att det är bra att ha lite tråkigt ibland, även fast jag inte är det minsta sugen på det just idag. Kan jag inte få ha sådär tråkigt någon annan dag istället? Typ på måndag då allt ändå är väldigt trist!?

Ovido - Quiz & Flashcards