California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Alla behöver ha lite tråkigt ibland.

Av Clara Olsson - 27 november 2010 16:05

Jag vet det, man behöver ha tråkigt ibland, bara ligga inne och stirra på tv:n och tycka synd om sig själv. Det är bra att ha tråkigt ibland, för då uppskattar man det roliga mer sen när det väl inträffar. Men måste den där tråkiga dagen drabba mig just idag? Måste jag ha så fantastiskt tråkigt och trist just idag? Eller ja än så länge har jag egentligen inte haft så tråkigt, jag har varit uppe på stan med mamma. Vi tittade runt lite och tog en fika på Bara Vara innan vi tog en promenad hemåt, men sen då? Vad ska jag göra nu? Jag är jäkligt sugen på att dra ut och dansa fötterna av mig men jag verkar inte få med mig någon och även fast jag trivs med att vara själv så känns det inte riktigt som att dra ut på krogen själv är min grej. Så nej det blir nog ingen utgång, då var jag lite inne på bio men även på den fronten så ser det lite mörkt ut då jag inte riktigt får med mig någon på det heller. Är inte det typiskt, igår när jag egentligen skulle ut och vi var ett gäng som skulle ut, då var jag helt slut, trött och hade huvudvärk och ville inget annat än att vara hemma, vilket jag också var. Men idag när jag är sugen på utgång, och absolut inte på att sitta hemma då är ingen annan det. Men men, jag vet att det är bra att ha lite tråkigt ibland, även fast jag inte är det minsta sugen på det just idag. Kan jag inte få ha sådär tråkigt någon annan dag istället? Typ på måndag då allt ändå är väldigt trist!?

 
 
veronica

veronica

27 november 2010 16:24

håller med. samtidigt som det är skönt och man inte har någon ork att göra något, så vill jag jag ändå ut och ha kul ikväll, göra NÅGOT. kluven

http://nothingarctic.blogg.se

Clara Olsson

27 november 2010 17:51

ja men precis, det är så sjukt tråkigt att bara sitta hemma. vill bara ut och ha kul liksom!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards