California Dreamin'

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Clara Olsson - 24 november 2010 21:41

Trots att det är november, mörkt, grått och jävligt kallt så känns mitt liv ganska så bra just nu. Så vi varför inte göra en lista, 8 anledningar till att mitt liv är sjukt bra just nu.

  • Jag har nu en helt ny peakjacka hängandes i hallen, valde en helt annan modell och en röd istället för en svart, ska visa er bilder imorgon.
  • Imorgon rullar pengarna in på kortet, den  där älskade lönen.
  • Imorgon ska jag även klippa och färga håret, sjukt välbehövligt.
  • Jag har tränat riktigt hårt både igår och idag.
  • Jag har grymt roliga arbetsdagar.
  • Har en trevlig helg framför mig, med blandannat utång och lussebak.
  • Nästa fredag åker jag till london.
  • Om en månad är det julafton.

Ja det går bra nu helt enkelt, och visst är väl det skönt, det är alltid roligt med medgång. Nu ska jag fortsätta att titta på Maria Wern, sen blir det sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards