California Dreamin'

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Clara Olsson - 20 november 2010 11:06

  

Jag älskar frukost och jag älskar lördagsmornar, och kombinationen av detta kan därför inte bli annat än bra. En annan sak som jag också älskar är att vara själv hemma, mina päron är iväg på traditionsresa med sina vänner och jag får huset, samt två bilar för mig själv, man kan ju inte direkt klaga. Så nu ska jag ta och krypa ner i soffan och titta på Svensson Svensson och där tror jag att jag stannar ett par timmar. Framåt eftermiddagen ska jag iväg och hämta upp Dohn och sen ska vi iväg och handla lite mat tills kvällen då lite andra tjejer också kommer hit. Från början var det tänkt att vi skulle gå ut men nu har vi ändrat oss på den punkten, så det blir middag och mys istället.

Undrar hur många gånger jag har nämnt ordet mys bara i det här inlägget? Alldeles för många antar jag, men jag måste medge att det mesta är ganska så mysigt just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards