California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Jag hoppas att ni njuter

Av Clara Olsson - 28 november 2010 21:53

Jag vet att jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen. Jag är ingen vintermänniska, och jag kommer heller aldrig att bli. Jag skulle aldrig välja en skidsemester före en solsemester, det finns inte en chans. Och min mamma är precis likadan, om inte värre. Hon är solberoende och blir fullkomligt galen om hon under vinterhalvåret inte har en solresa inbokad (vilket vi som tur är har i år). Och då kankse ni förstår hur irriterade hon och jag har varit idag, bara att vakna upp till det här snökaoset fick mig att vilja dra täcket över huvudet och somna om igen (och vakna typ i april). Men nej, istället fick vi ta oss ut och skotta bort all snö på uppfarten, för att sedan borsta bort all snö på bilen och sedan efter mycket om och men så lyckades vi komma iväg med bilen. Men när vi stod där, med snö upp till knänen och det bara yrade ner mer ifrån himlen så sa vi det att vi hoppas alla människor där ute som nu tycker så förbaskat mycket om snö passar på nu. Alla ni som redan under sommarmånaderna längtar efter snö alla ni som älskar att åka skidor, pulka och skridskor. Jag hoppas att ni njuter riktigt ordentligt, för vi gör det nämligen inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards