California Dreamin'

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Clara Olsson - 1 april 2010 18:38

Just nu sitter jag och jens hos mormor och morfar för lite för tidig påskmiddag. Det vankas mängder med god mat, precis som alltid så jag antar att jag och Jens rullar hem sen. Imorgon bitti ska jag och Jens ut och springa tillsammans, hur tusan ska det gå? Sist jag sprang med honom var sommaren 2008 då sprang vi på stranden i Falkenberg och han var flera hundra meter före mig och jag kom liksom aldrig ifatt. Jag antar att det kommer bli ungefär likadant imorgon.


Nej middagen väntar, vi hörs imorgon!

Av Clara Olsson - 1 april 2010 15:37

Hej på er! Hoppas att ni mår lika bra som jag gör just nu. Kombinationen av vår, vänner, kärlek och påsk verkar vara helt oslagbart bra, för de var nämligen länge sedan jag har mått såhär bra!!

Igår var vi som sagt ute och jäklar vilket drag det var. Vi började med lite fotboll och trevligt umgänge hos andré, sen beställde vi taxi in till stan och fick världens härligaste taxiförare. En riktigt glad jäkel, så nu mera är det taxi Alex vi ska ringa och inte någon annan! Efter många om och men så bestämmde vi oss tillslut för att gå till Strömpis, något som jag definitvt inte ångrar. För på strömpis var det riktigt drag. Så vi stannade kvar där hela kvällen, och spenderade nästan all tid på dansgolvet. När klockan slog två var vi svettiga som bara tusan. Dock hade jag för ovanlighetens skull inte ont i fötterna, tack vare gårdagens skoval - converse. Tack för en underbar kväll allihopa och framförallt mina pinglor Emma och Silvia!!



Ovido - Quiz & Flashcards