California Dreamin'

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Clara Olsson - 2 april 2010 16:35

Jäklar vad smidigt det är att bara åka runt på middagar istället för att behöva laga mat själv. Igår var vi som sagt hos min mormor och morfar och åt och idag var vi först hos kusinerna i sörby på lunch och nu ska jag iväg till Jens mormor och morfar för middag. Imorgon är det dock vi som står för middagen vilket också betyder att jag kommer få hjälpa till en hel del med matlagningen, så jag passar på och njuter riktigt ordentligt idag då jag slipper allt vad gällande handling och matlagning, thanks for that!


Om tjugo minuter kommer dem och hämtar mig så jag antar att jag borde ta och göra mig i ordning nu, mjukis overoll känns sådär på födesedagskalas, eller vad tror ni!?


Hugs

Av Clara Olsson - 2 april 2010 11:51

         Hej på er! Hoppas att ni mår bra, själv är jag helt slut efter att ha sprungit runt halva stan med Jens. Jag hade hoppats på en liten lagom lång runda, men nej så blev det altså inte. Han ville springa längre så det var bara för mig att hänga på i hans tempo, när jag kom innanför dörren var jag helt slut! Men det är ju precis så det ska vara, så jag kan väl inte säga något annat än att jag är nöjd.

Nu har vi precis fått i oss lite frukost och Jens ska precis åka iväg till marieberg och jag ska sätta igång och baka kladdkaka. Imorgon kommer nämligen hela släkten på besök, eller ja stora delar av den i alla fall, hela 14 personer kommer att befinna sig i vårat hus samtidigt. Men det kommer nog bli roligt, framförallt så ska det bli kul att träffa små kusinerna som är på besök från Karlskrona.


Vid två ska vi iväg till familjen eriksson där även små kusinerna befinner sig. Det bjuds på grillade hamburgare och lite födelsedagskalas för Ville som blir fyra om några dagar. Efter det är det dags för nästa middag, då hos Jens mormor och morfar. Jag kommer verkligen rulla fram efter påsk, herregud vad mycket mat det kommer bli!

Här kommer lite bilder från förra påsken! Ha en bra dag allihopa!!

Ovido - Quiz & Flashcards