California Dreamin'

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Clara Olsson - 9 april 2010 22:43

Nu börjar mina ögon tröttna och jag tror att det är dags för mig att krypa ner. Jag måste erkänna att jag saknar min pojkvän en aning, jag har knappt sett honom på hela veckan (med undantag för igår då jag bara ramlade in och lämnade lite saker till honom). Men imorgon kväll får jag äntligen träffa honom igen! Och medan jag väntar får katten hålla mig sällskap, just nu ligger han och snarkar vid mina fötter så särskilt sällskaplig skulle jag nog inte vilja säga att han är. Jag får jobba på den! Nej hörni sov gott, imorgon bitti ska jag upp och springa, jag hör av mig efter! Sov gott..


   I hate the nights without you..

Av Clara Olsson - 9 april 2010 22:15

Helt klart veckans höjdpunkt och även det bästa programmet som har gått på länge. Det är så jäkla roligt och varenda kommentar så klockren. Om ni har missat det så gå in och titta på Tv4 anytime, tro mig ni kommer inte ångra er! Själv glädjs jag åt att det kommer en fortsättning!


  

Av Clara Olsson - 9 april 2010 18:58

Just nu sitter jag med ett glas vitt vin i handen (vuxenpoäng?) och känner mig läskigt nöjd över att ha skickat in projektarbetsrapporten, äntligen är jag färdig. Så nu ska jag ta och äta lite mat med mina föräldrar och vet ni vad jag ska göra sen? INGENTING! Och det ska bli så jäkla skönt att bara lägga sig i sängen och glo på tv, jag har verkligen längtat efter en sådan kväll. Troligen blir det lite hemmafruar och såklart solsidan, det får man ju bara inte missa! Men först vankas middag och tur det för magen kurrar. Ha en trevlig kväll allihopa!!

Av Clara Olsson - 9 april 2010 09:51

Även fast jag gick upp klockan åtta och börjar tjugo över tio så har jag stressat nu på slutet för att hinna bli klar, vad är felet liksom? Att jag alltid lyckas behöva stressa, hur tidigt jag än går upp. Men nu är jag i alla fall klar och ska ta och skynda mig iväg till skolan så jag inte blir sen. Två lektioner och ett mentorsamtal väntar, efter det ska det skuttas och hoppas på Friskis, ett gympapass med Ninni ska nämligen genomföras. Ha världens bästa dag allihopa så hörs vi i eftermiddag! Puss


  


Ovido - Quiz & Flashcards