California Dreamin'

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Clara Olsson - 12 april 2010 22:37

Nu är jag helt slut, så jag tackar för mig och drar ur kontakten (dock bara tillfälligt) imorgon stoppar jag i den igen och hoppas då att dagens energi har sparats ner, så att jag kan vara lika pigg imorgon. För imorgon bitti vankas som sagt Body Pump på Njoy och jag har hört att det ska vara riktigt jobbigt, så jag tror att den där energin verkligen kan komma att behövas.


Sov gott mina vänner, så hörs vi imorgon!!

Av Clara Olsson - 12 april 2010 21:20

Träningen gick över förväntan och det kändes som energin aldrig tog slut. Det var verkligen hur roligt som helst och jag ville helst inte att det skulle ta slut. Jag älskar den känslan och framförallt känslan efter som berättar hur duktig man har varit. Jag känner verkligen att jag är riktigt laddad för träning nu, imorgon väntar Body Pump med skolan och på onsdag blir det troligen Skivstång/kondition med Ninni. Jag känner att jag är på g!!!!


Nu ska jag läsa lite mer i Cosmopolitan som jag fick hem idag. Jag älskar dessa underbara tidningsprenumerationer.


Hugs

Av Clara Olsson - 12 april 2010 17:28

Nu är det dags att hoppa i träningskläderna och sticka iväg till Friskis och Svettis. Egentligen kanske jag borde ha utnyttjat det fina vädret lite bättre och tagit mig ut och sprungit istället för att träna inomhus, men jag vet inte jag är inte särskilt sugen på att springa längre. Jag som alltid annars har älskat att springa, men nu har jag hittat andra träningsformer som jag nästan gillar bättre och framförallt så känns det som att det ger mer. Men det är nog bara högst tillfälligt, snart ska ni nog se att jag är tillbaka i löparspåret och då för att stanna.


Jag hör av mig senare!


Hugs

Av Clara Olsson - 12 april 2010 14:58

Våren är här för att stanna och det gör mig så fantastiskt glad. Jag njuter som bara den. Jag Ida och Silvia satt i slottsparken och åt glass och drack kaffe och bara njöt av solen och all den glädje som den medför. Jag och Ida passade även på att planera sommaren, alla baddagar och utgångar som vi ska hinna med. Knäppa som vi är började vi till och med planera vad vi skulle ha med oss att äta när vi ska åka och bada, haha. Nu är jag i alla fall hemma och ska sätta igång och plugga lite, och det känns faktiskt inte så farligt jobbigt. Jag vet att det jag gör nu är det sista jag gör, och mycket av det kommer troligen avgöra mitt betyg, så däför känner jag mig faktiskt nästan lite taggad för att ge allt, nu i slutspurten. Om bara några dagar kommer jag troligen inte känna alls likadant, och kommer då vara sugen på att slänga alla skolböcker i väggen och bara ge upp. Men just nu lever jag på solen, värmen och glädjen som finns inom mig och just därför känns ingenting tungt. Allt tack vara den där fantastiska solen, som jag verkligen hoppas är här för att stanna!!

Av Clara Olsson - 12 april 2010 12:14

Ja ni ser rätt. Egentligen har jag slutat men jag sitter kvar här ändå för att försöka få lite gjort. Jag har verkligen hur mycket som helst och vet knappt vart jag ska börja. Men det är bara att fortsätta kämpa och ligga i, så hoppas jag att jag kan lyckas bli klar med allting tillslut. Men runt ett ska jag i alla fall ta en paus, då ska Ida och jag köpa med oss kaffe och sätta oss i någon mysig park och njuta av vädret som är helt underbart. Sen är det bara pang på studierna igen, I just love it!!



Ovido - Quiz & Flashcards