California Dreamin'

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Clara Olsson - 13 april 2010 22:06

Ja nu tackar jag för mig och säger godnatt. Tanken var egentligen att jag skulle ha stängt av datorn för en timme sedan och istället passat på att läst lite i Cosmopolitan samt boken som jag pratade om för någon vecka sedan. Men sen fastnade jag vid datorn ändå, typiskt att jag aldrig lyckas stänga av den här sabla burken och gör nytta på annat vis. Jaja, några rader ska jag nog hinna läsa i alla fall. Sov gott med er, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!

Av Clara Olsson - 13 april 2010 21:11

Studenten närmar sig med stormsteg och jag börjar verkligen känna mig stressad nu. Jag har balklänning, balskor samt studentskor men det känns som att det är någonting som saknas, håller ni inte med? Jo det är nämligen den där sabla studentklänningen som verkar vara omöjlig att hitta. Jag har tittat runt på alla hemsidor utan resultat och även tittat runt i mängder med butiker och likaså där utan resultat, med undantag för dem som jag provade i lördags som satt förjävligt på mig rent ut sagt. Men fråga är vart jag ska hitta den där sabla klänningen!? Förhoppningsvis ska jag och mamma till Stockholm någon gång i maj så jag hoppas verkligen att jag kan hitta den där, annars får jag väl gå naken, eller i en rosa klänning, för jag hittar nämligen mängder med rosa fina klänningar. Titta bara på de här två läckerbitarna, tänk om de hade varit vita i stället för rosa, ja då skulle jag ha slagit till på en gång!!


http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/lipsy-415/drink-me-dress-415073-54/

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/lipsy-415/queen-of-heart-dress-415072-56/

Av Clara Olsson - 13 april 2010 16:30

Precis som jag sa igår så skulle jag tröttna på plugget och bara vilja kasta det åt skogen och ja det finns inget som jag hellre skulle vilja just nu. Idag är en sån dag som jag bara känner att jag inte orkar, jag är trött på att skriva, trött på att reflektera och ännu tröttare på att dra slutsatser. Varför kan inte lärarna komma med något nytt, och framförallt varför måste vi analysera och dra slutsatser i alla ämnen samtidigt, dålig planering skulle jag vilja säga, grymt dålig planering.



Av Clara Olsson - 13 april 2010 13:15

Nu sitter jag i skolan och glädjs åt att matten har flyttats fram. Så nu slutar jag tio i tre istället för fyra, tack för det! Träningen på Njoy gick fint, det var dock väldigt jobbigt sen hade jag även träningsvärk redan innan, så det var riktigt tufft. Men det var skönt efteråt! Nu ska jag och Stina ta och springa ner till våra skåp och hämta matteböckerna. Jag hoppas även att det blir en vända förbi kiosken, jag åt lunch för två timmar sen men är hungrig ändå, vad är felet!?


Vi hörs sen!!

Ovido - Quiz & Flashcards