California Dreamin'

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Clara Olsson - 23 april 2010 19:29

Träningen gick fin fint och jag tror till och med att Jens gillade den. Nu är jag dock helt slut och längtar som bara den till soffan. Jens åkte precis iväg för att hyra film (vi passar på att äta framför tv:n när mamma & pappa inte är hemma) så när han kom hem lovade jag att ha maten färdig, vilket jag redan har. Det bjuds på tacos och det ska blir såååå gott. En riktigt, riktigt myskväll med andra ord. Imorgon väntar jobb! Kramar


 

(Vi ska såklart ha köttfärs till, men den hålls på värmning på spisen)

Av Clara Olsson - 23 april 2010 15:26

Efter mycket om och men så har jag nu äntligen fått med mig Jens till Friskis & Svettis. Och nej det är såklart inte ett gympapass som jag tvingar med honom på, utan ett skivstång/konditions pass. Jag själv tycker att det är ruskigt jobbigt så jag tror att även han kan få svettas lite på det passet. Jag hoppas i alla fall att han ska tycka att det är roligt och inse att Friskis & Svettis inte bara handlar om gympa.


När vi är färdiga så ska vi åka hit och äta tacos och mysa ner oss i soffan framför en film. En riktigt mysig kväll väntar med andra ord, men först ska vi svettas lite!



Av Clara Olsson - 23 april 2010 11:06

Jag har verkligen inga lektioner längre, vilket är jätte skönt, men det kan bli lite tråkig i längden eftersom att jag måste göra allt hemma istället. Det är altså inte så att vi inte har något att göra i skolan, för tro mig det har vi. Det är bara det att vi har eget arbete i nästan alla ämnen, så då får man välja om man vill jobba i skolan eller hemma. Och jag jobbar så mycket bättre hemma så det blir liksom att jag väljer det alternativet.


Men nu ska jag i alla fall iväg till skolan en snabbis, det vankas lite historia och programråd som jag måste gå på. Efter skolan ska jag möta upp Jens:)


Time to go! Vi hörs sen!!

Ovido - Quiz & Flashcards