California Dreamin'

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Clara Olsson - 30 april 2010 16:17

Är enligt mig världens mest överskattade tradition, eller i alla fall när det kommer till festandet. Jag förstår inte hur valborg har kunnat bli en av de största festhelgerna på året? Vad firar man liksom, att våren är här? Jo tack det märker vi verkligen, nej jag förstår inte grejjen och skulle egentligen kunna sitta hemma och bara ta det lugnt, nu ska jag dock inte göra det. Jag ska hem till madde och verre, grilla och umgås och efter det blir det kanske utgång. Men anledning till att jag ska festa ikväll är inte för att det är valborg utan bara för att jag är sugen på det. Valborg skulle jag kunna dissa totalt, men när mina favorit tvillingar bjuder till fest, ja då vill jag såklart inte dissa. Hoppas att ni också får en trevlig kväll, vare sig ni sitter hemma eller går ut och festar, och glöm inte att göra det ni känner för. Man måste faktiskt inte festa bara för att det är valborg!!!

Av Clara Olsson - 30 april 2010 10:55

Bättre sent än aldrig, här kommer i alla fall två bilder på min studentklänning..

    

Ovido - Quiz & Flashcards