California Dreamin'

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Clara Olsson - 3 april 2010 15:55

Nu kommer släkten vilken minut som helst. Såhär ser jens och jag ut just nu, ha världens bästa påsk allihopa!!

  

Av Clara Olsson - 3 april 2010 13:10

Åh glad påsk på er allihopa! I vårat hus är det fullt ös för tillfället, det lagas mat, spelas gitarr, handlas, dukas, diskas och så vidare. Vid fyra rullar folket in och sedan kommer det vara fullt hus hela kvällen. Det bjuds på massa god mat samt trevligt umgänge med både släkt och vänner. Nej jag är helt övertygad om att det kommer bli en jätte trevlig kväll, även om risken finns att vi kommer gå upp ett par kilo allihopa, men vad tusan gör det? Är det påsk så ska man äta både det ena och det andra och strunta i all ångest, det ska i alla fall jag göra!


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, just för tillfället mår jag lite sådär halsen strular lite och jag börjar känna mig lite förkyld. Men jag hoppas för allt  i världen att jag slipper bli sjuk!


Ha en underbar påsk allihopa, jag hör av mig under dagen!!

På påsk får och ska man äta godis, det tillhör, så snälla skippa all matångest idag gott folk och passa på att njuta av livet. Det är ni värda!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards