California Dreamin'

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Clara Olsson - 11 april 2010 22:09

Din närhet, din glädje och din kärlek får mig att må oförskämt bra. Du får mig att le, att skratta och att känna glädje. Du får mig att känna kärlek och lust. Tillsammans med dig släpper jag alla problem, alla tankar och alla måsten och bara slappnar av och mår bra. Tillsammans med dig så är livet mycket ljusare och dagarna mycket roligare.

You make my world go around..

  

 

Av Clara Olsson - 11 april 2010 21:03

Jag sprang på Silvia igår inne på bion och vimmelfotografen ville ta en bild, ja varför inte sa vi:)


/ Wallander  

Av Clara Olsson - 11 april 2010 19:40

Ja vad ska man säga om filmen, en riktigt tung psykfilm. Den handlar om en kille som föreställer sig själv som en polis och tror att han och hans kollega åker till Shutter Island för att utreda ett försvinnande. Något som inte visar sig stämma alls, och anledningen till att han är på en visar sig vara någon helt annan. Han blir psykiskt galen och själv vet man knappt vad som är sant och vad som inte är sant. När filmen var slut så var jag helt snurrig i huvudet och kunde knappt tänka klart, men blir lite psykiskt störd av sådana där filmer. Men filmen var helt klart bra och verkligen värd och se. Dock skulle jag inte rekommendera den filmen om man är ute efter att få skratta, jag tror inte att läpparna rörde sig en enda gång..


  


Av Clara Olsson - 11 april 2010 14:32

Gud vilket underbart väder det är idag, blå himmel och strålande sol nu börjar det äntligen kännas som att våren verkligen är på ingång. Jag och Jens har varit ute och gått i det fina vädret, det blev en vända på stan och sen tillbaka hem till honom, där det nu vankas lunch/middag. Vad vi ska göra efter det återstår att se, möjligt att vi slår till på stort och bakar något smaskigt, varför inte liksom? Men allra först mat, jag är vrålhungrig!! Filmen som vi var på igår berättar jag mer om sen..


Hugs

Ovido - Quiz & Flashcards