California Dreamin'

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Clara Olsson - 31 augusti 2011 22:23

Förlåt för lite dålig uppdatering igår, hann av någon anledning inte riktigt med bloggen. Men idag gör jag som tur det så därför får ni lite uppdatering, för det första så fick jag höra att ni gillade filmerna vilket är skitkul eftersom att det är så mycket lättare och roligare att filma än att fota, så från och med nu fler filmer och inom kort kommer en på vårat hus vi ska bara se till att vara själva här först. 


Och annars då, just nu är Rebecka på lektion och jag ska alldeles straxt ta och hoppa i träningskläderna och sedan möta upp henne. Lite träning är vad som väntar och det ser vi såklart fram emot. Efter träningen ska vi möta upp Sofia och Linda och traska iväg mot affären för att köpa lite gott till kvällen, vi ska nämligen ha tjejkväll hemma hos Matilda med vin, ost och lite frukt. Efter det ja det händer mycket ikväll, så springer vi bort till de killarna som vi har börjat umgås med på La Brezza och bokar en weekend till inget mindre än San Diego, ja se där nästa helg drar vi och jag antar att jag inte ens behöver berätta för er hur roligt det ska bli. Men mer om det senare, vi måste som sagt boka först.


Nej, nu är det dags att byta om, förlåt för ett lite kort och hastigt inlägg men så blir det ibland det är ju surt om Rebecka ska behöva stå och vänta på mig liksom, så mer inlägg kommer senare eller imorgon.


Ha det bäst så länge


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards