California Dreamin'

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Clara Olsson - 4 januari 2011 22:11

Filmen var sådär, ingen höjdare men helt klart okej för att liva upp en trist tisdag i januari. Nu ska jag som vanligt vid den här tiden ta och dra täcket över huvudet, imorgon måste jag upp redan vid sex för att hinna med den supertidiga bussen till jobbet. Tänkte sluta lite tidigare på fredag så då måste jag se till att hinna med att jobba in den tiden.


Annars har jag tyvärr inte mycket roligt att komma med. Jag och mamma har varit iväg och tränat idag också, så imorgon blir det lite välförtjänt vila. På torsdag ska jag träffa en väldigt saknad Pernilla och sen blir det en supervit helg i helgen. Jag vet inte hur många veckor i rad som jag har varit ute nu och visst det är inte alltid jag dricker jättemycket, men det känns ändå som om en helg utan både alkohol och sena taxiresor inte skulle skada.


Men nu tar jag och tackar för mig, bjuder på en riktigt härlig sommarbild och hoppas på att ni allihopa sover så gott sen.


Kram



  

Av Clara Olsson - 4 januari 2011 20:01

Alltså nu har jag tröttnat, riktigt ordentligt. Visst fine, jag kan gå med på lite snö mellan mitten på december och mitten på januari. Men då ska snön ligga platt på maken, vara riktigt hårt packad och det ska framförallt inte komma MERA. Och ja vad händer? Vårat avlånga land fullkomligt svämmar över utav snö, snö snö och mera snö. Och det värsta av allt är att det inte tar slut där, det ska komma mera och mera ända fram tills på torsdag, två dagar till med snöstorm? Nej tack, jag går i idé tills slutet utav mars, då kan jag möjligen vara redo att möte omvärlden igen. Nej skämt åsido, men jag kan inte annat än att ogilla läget, väldigt mycket!


Nu ska jag ta och trösta mig med en film, hoppas verkligen inte att filmen utspelar sig i ett vinterlandskap för då stänger jag nämligen av på en gång, jag behöver få drömma mig bort lit och i mina drömmar existerar inte snö!


Jag hör av mig senare, kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards