California Dreamin'

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Clara Olsson - 21 januari 2011 17:23

Ja äntligen, efter fem arbetsdagar är vi bara så värda den här otroligt sköna och efterlängtade helgen, right? Jag ska i alla fall spendera den på bästa möjjliga sätt. Ikväll ska jag umgås med Ida så det blir film och hämtmat så mycket bättre tror jag inte att det blir på en fredag. Och imorgon blir det först lite träning på morgonen, vad är en lördag utan lördagsrundan på morgonen liksom? Och efter det blir det nog ganska lugnt på dagen sen ska vi fira August på kvällen med ett gäng ifrån gamla klassen och sen tror jag att det blir utgång efter det. På söndag blir det bakning hos mormor och sen ska jag bara ta det lugnt.

Jag tror på en dunderbra helg och hoppas att ni får detsamma, nu ska jag iväg och möta upp Ida.


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards