California Dreamin'

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Clara Olsson - 19 januari 2011 21:47

Nu är jag lite irriterad, jag hade precis skrivit ett riktigt långt (och bra) inlägg om mitt liv, eller ja det där lät väldigt djupt och riktigt så var det väl inte. Men jag hade i alla fall skrivit om vilken skillnad det är på mitt liv idag, jämfört med ett år sedan. Men sen hängde sig ju såklart internet så jag fick stänga ner alltihopa, YEYE! Så tyvärr, jag orkar inte skriva om alltihopa men jag kan ju i alla fall berätta för er att jag efter lite om och men drog slutsaten att jag lever ett bättre liv idag än vad jag gjorde för ett år sedan, för alla er som undrade liksom.


Annars kan jag ju berätta att jag har hunnit med att träffa Silvia och Emma, det blev en lång och trevlig fika på Java innan jag skjutsade hem dem. Det var roligt att träffa dem igen, för det var ett tag sedan. Och Silvia fick helt plötsligt ur sig att hon hade börjat plugga i måndags och det hade jag inte haft en aning om, haha.

Imorgon är det torsdag och en tjej ifrån telecoachning ska sitta med och lyssna på hur jag pratar i telefonen, jag är lite nervös men jag hoppas på att det går bra. Det finns ju alltid saker som man kan förbättra så det är ju bra om hon kommer med massa tips.


Nu mera musik innan jag kryper ner.


Puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards