California Dreamin'

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Clara Olsson - 13 januari 2011 18:58

Det är inte många gånger om året som jag utnyttjar vårat badkar. För det mesta så tycker jag bara att det är stort och klumpigt och faktiskt ganska så onödigt. Men just idag så insåg jag fördelen med att ha ett badkar och att det faktiskt kankse inte är så onödigt trots allt. JAg har frusit hela dagen på jobbet och har även haft en hemsk huvudvärk, så nu när jag kom hem och fortfarande kände mig frusen och trött så bestämmde jag mig för att hoppa ner i badet med en bra bok. Förhoppningsvis tappar jag inte boken i badkaret, det är nämligen någonting som jag brukar göra och så får man sumpa den boken sen. Så nej det tänkte jag skippa!


Innan jag hoppar ner i plurret så måste jag bara berätta en rolig sak för er. Idag när jag hade handläggningstid så ringde Göteborgsposten till mig och ville göra en intervju och att jag skulle bekräfta massor med uppgifter gällande ett ärende som jag har jobbat med under ett bra tag. Jag kan inte gå in på några detaljer och kunde såklart inte heller bekräfta eller dementera någonting, då det inte direkt är jag som ska hantera information till pressen. Men det kändes ändå ganska så roligt att de ringde mig, just för att det var jag som har jobbat med ärendet. Så vem vet, mitt namn kankse dyker upp i Göteborgsposten, haha eller så inte. Det ska såklart vidare till cheferna, men det var en rolig grej i alla fall :)


Nu ska jag dyka ner i ett varmt och skönt bad, återkommer senare!

Ovido - Quiz & Flashcards