California Dreamin'

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Clara Olsson - 22 januari 2011 11:30

Det är lördag och jag har är på ett hejdundrande bra humör. Jag har hunnit med en springtur och efter det massa god frukost. Nu ska jag ta och sätta igång och städa, och det gör att jag kanske känner att mitt humör sjunker en aning. Det är inte kul att städa, däremot älskar jag resultatet som man får uppleva efter det att man har städat klart. Så jag antar att det bara är att dra igång stereon på max och sätta igång, om en timme är jag klar och då kommer humöret att vara detsamma som det är just nu.


Förövrigt så hade jag och Ida en riktigt trevlig kväll igår. Vi handlade mat och åkte hem till henne där vi lagade maten och tittade på "På spåret" i hopp om att bli grymt allmänbildade och sen "Skavlan".


Nu städning!

Ovido - Quiz & Flashcards