California Dreamin'

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Clara Olsson - 25 januari 2011 20:12

När jag kom hem ifrån jobbet vid halv sex så var jag helt slut både i huvudet och i kroppen och när jag kom innanför dörren så kom jag på vad jag skulle göra för att må bättre, jag skulle såklart ge mig ut och springa. Så jag drog på mig springkläderna och reflexvästen och gav mig ut och det gick hur bra som helst. Jag hade hög musik i öronen och benen knatade på i ett riktigt högt tempo, jag kunde rensa huvudet på tankar och när jag kom tillbaka så var jag inte bara pigg i kroppen utan även i huvudet. Båda min kropp och mitt huvud mår bra uta att springa och det fick mig att inse att jag aldrig ska leva utan mina springskor. Vart i världen jag än så ska jag ha mina springskor med mig, bara för att ha möjlighet att hoppa i dem och få rensa huvudet så fort det behövs, just för att jag vet vilken skillnad det faktiskt kan göra.


Nu ska jag ta och dra igång lite dagens man med Carolina Gynning och till det blir det en kopp grönt te, asgott!


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards