California Dreamin'

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Clara Olsson - 15 januari 2011 18:06

Nu är jag lite stressad ska möta upp madde om typ en kvart och sen ska vi vidare ut mot Mosås för lite festligheter. Om vi blir kvar där hela kvällen eller drar vidare till Strömpis återstår att se, jag tror i alla fall på en kanon kväll! Hoppas ni också får en underbar lördagskväll!


Kram på er!

Av Clara Olsson - 15 januari 2011 11:21

Det är lördag och jag drog igång morgonen med en springtur och det gick riktigt riktigt bra. Förra helgen när jag var ute och sprang så var det ju isgata så då gick det sisådär att springa, men idag var underlaget grymt mycket bättre så då gick det fin fint! När jag kom hem så åt jag lite frukost och sedan fick jag i uppgift att göra i ordning kaffe till min mamma och efter två misslyckade försök så blev det riktigt bra, jag är en riktig latmask när det kommer till att läsa instruktioner och tycker att det är mycket bättre att prova sig fram med hjälp utav maskinen, jag menar för eller senare så kommer jag ju faktiskt att förstå vad alla knappar på kaffemaskinen egentligen innebär. Så det jag har lärt mig efter morgondagen är att när möjlkskummaren lyser blått så är mjölken kall och när det lyser rött så är den varm, bra där Clara det kanske du skulle ha kunnat räkna ut innan du gjorde i ordning mjölken. Men man lär sig ju av sina misstag och nu vet jag ju i alla fall hur jag gör en islatte haha!


Nu ska jag dra igång och städa mitt rum, jag hade världens energi förut men nu har den av någon anledning försvunnit!? Vad konstigt att den gjorde det när var städning på gång, det har väl aldrig hänt förut?


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards