California Dreamin'

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Clara Olsson - 5 januari 2011 22:03

Ja den här kvällen har verkligen bjudit på bra underhållning, först bjöds det på Eclipse, den tredje Twilight filmen och jäklar vad bra den var. Jag har ju sett de båda första filmerna och läst de två första böckerna, men den tredje boken har jag inte läst och det kanske var därför som jag tyckte att filmen var så bra. Jag hade liksom inga förväntningar och jag hade inte målat upp min egen bild av hur filmen utifrån boken skulle utspela sig. Filmen innehåller både spänning och kärlek och det kanske är därför som den är så ruskigt bra, inte alls lika dans som alla andra kärleksfilmer där man i slutet springer och jagar varandra på flygplatser (hur många gånger har man inte sett det?) det här är någonting annat, djupare och starkare kärlek på något sätt. Nej en riktigt bra film som ni helt klart borde ta och se!


Efter det så var det bara att slå över på femman, där Filip och Frederik bjuder på det bästa från 2010 och tro mig det är verkligen det bästa. En sjukt bra blandning utav sköna människor, roliga youtube klipp, stillbilder och underbar musik. Riktigt bra underhållning vill jag lova!


Imorgon bitti har jag tänkt ta mig ut och springa, frågan är hur det ska gå i och med att det ska bli snöstorm? Tja, men enligt ordspråket det finns inga dåliga väder utan bara.. så har jag väl inte mycket till ursäketer.


Nu ska jag njuta mer utav Filip och Fredrik och framförallt Håkan.

Av Clara Olsson - 5 januari 2011 17:36

Jag är helt slut, både i kroppen och i huvudet. När jag kom hem från jobbet så kastade jag mer ner i sängen och här tänker jag nog stanna hela kvällen. Med det undantaget att jag måste resa på mig för att gå till middagsbordet och äta lax med gorgonsolasås, jobbigt va?

Imorgon är det röd dag och jag bara älskar vetskapen om att jag kan sova ut imorgon bitti, röda dagar mitt i veckan är något som det helt klart borde finnas mer utav. På fredag är det dock jobb som gäller igen, men ändå en ledig dag mitt i veckan, det är aldrig fel!


Jag kankse hör av mig senare om jag inte slocknar redan vid nio (den möjligheten finns nämligen). Annars får ni ha en underbar kväll, kram!

Ovido - Quiz & Flashcards