California Dreamin'

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Clara Olsson - 1 december 2010 22:18

Nu ska jag ta och dra täcket över huvudet och sova, klockan ringer redan vid sex imorgon. När jag har jobbat färdigt imorgon så tar jag även helg, och en extra lång sådan. Jag, mamma och pappa åker till London på fredag förmiddag och stannar sedan fram tills på måndag. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg ett tag, även om det bara är för några dagar. Sedan ska det även bli riktigt roligt att se London eftersom att jag aldrig har varit där. Och såklart så ska jag se till att shoppa och det riktigt ordentligt. Jag läste på Blondinbellas blogg att hon också ska till London den här helgen, så vem vet jag kanske springer på henne mitt i shoppandet. Jag tar såklart med mig kameran och lovar att försöka fota lite i alla fall! Men först var det där med sömn, och sedan väntar ett nio timmar långt arbetspass. Vi hörs efter det!


     

Vi avslutar med en tre år gammal bild (det var på den tiden när det var ascoolt att fota sig i spegeln). När det är kortet togs så var jag på Mallorca, det var mitt i sommaren och livet var grymt bra helt enkelt.

Av Clara Olsson - 1 december 2010 20:40

Kalla mig barnslig om ni vill men en chokladkalender är ju bara ett måste under december månad. Tv-kalendern slutade jag med för en herrans massa år sedan, men chokladkalendern kan man ju inte bara leva utan. För att man ska få in den rätta julkänslan, så krävs en chokladbit om dagen hur gammal man än må vara.     

Ovido - Quiz & Flashcards