California Dreamin'

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Clara Olsson - 5 december 2010 18:58

Precis som igår så har vi hunnit med en hel del roligt idag. Vi har hunnit sett London Eye, Harrods och en massa mer. Det har blivit shopping och god mat och sedan har jag även hunnit med en fika med två kompisar som bor här, Linnea och Josse. Det var roligt att träffa dem och framförallt så var det kul att få bli guidad genom London av två proffs.

Nu ska vi ut och äta för sista gången och imorgon åker vi hem, både på gott och ont. Jag älskar London, men det ska blir skönt att komma hem också. Att resa med mina föräldrar är både på gott och ont, men jag måste erkänna att jag är lite trött på att hela tiden vara på varandra inne på ett litet rum. Nej, det börjar jag bli lite för gammal för.

Nu ska vi kila upp mot stan för lite god mat. Jag hör av mig imorgon igen när vi är hemma. Kram!

                   

Ovido - Quiz & Flashcards