California Dreamin'

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Clara Olsson - 14 december 2010 20:18

Just nu känns det faktiskt så, jag är sjukt nöjd med mitt liv och mår för tillfället helt underbart bra. Jag trivs underbart bra på jobbet, jag älskar att träna och jag älskar att umgås med mina fina vänner och framför allt vid de tillfällena när vi umgås över ett glas vin som sedan avslutas på dansgolvet ute på krogen. Nej hörni, livet är bra och jag försöker att passa på att njuta så mycket som det bara går.   


En annan anledning till att jag är väldigt glad just nu är för att Madeleine är hemma från London igen. Efter jobbet idag så mötte jag upp henne och tog en lång och riktigt mysig fika, vi satt och pratade i nästan två timmar och det var hur mysigt som helst. Hur skönt som helst att ha henne hemma igen!



Ovido - Quiz & Flashcards