California Dreamin'

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Clara Olsson - 17 december 2010 21:30

Jag valde bort mjukisdressen, chokladen och tv:n för pumps, klänning och vin. Som ni säkert förstår så ska jag ut, dock blir det en riktigt spontan och ganska så lugn utgång. Vid halv åtta bestämmde vi oss för att gå ut, så det var bara att sätta igång och göra sig i ordning. Nu är jag i alla fall klar och ska snart träffa Silvia och Camilla, först måste jag bara hitta en bra buss. En annan sak som jag också måste se till att göra är att komma hem med bussen ikväll, jag har av någon anledning en tendes till att missa bussarna då min sista buss går kvart i två och då vill jag aldrig gå. Dock uppstår alltid samma taxiproblem, det är alltid omöjligt att få tag på en taxi vid två och sist fick jag vänta en timme på en, och det orkar jag inte idag eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon. Så nej bussen ska hinnas med.

Hoppas att ni får en riktigt bra kväll ni också och skål på er!

       

Fan

Av Clara Olsson - 17 december 2010 19:23

Jag överlevde träningen, men jag måste erkänna att det var precis på gränsen. På styrkan var jag grymt svag och det kändes verkligen att jag inte hade tränat ordentligt på ett par veckor, och jag hatar att känna mig sådär svag så nu vet jag någon som ska komma igång med styrkan igen. Som tur var gick konditionen lite bättre och jag kände att jag hängde med i det sjukt höga tempot, alltid något. Efter träningen var både jag och Ninni helt slut, och jag vill helst av allt lägga mig på en bänk på Friskis och sedan stanna där tills jag få lite ny energi. Men så fick det inte bli, köpte mig en smoothie istället och fick lite ny energi ifrån den.


Nu är jag i alla fall hemma och har precis kastat i mig lite mat (var helt sjukt hungrig) så nu sitter jag och är lite deprimerad över att jag inte är i Göteborg ikväll. Jag vet att jag har sagt det förut men det är få artister som jag skulle vilja se en hel konsert med, Robyn är en utav dem artisterna som jag verkligen skulle vilja se en hel konstert med och varför i hela friden såg jag då inte till att köpa in biljett? Ibland blir jag bra irriterad på mig själv alltså. Sen blir jag ständigt påmind av Ida då hon skickar sms och berättar hur taggad hon är och hur kul hon har, hey jag är astaggad på mina mjuksbyxor och Robyns spellista i sängen också, eller??? Nu ska jag ta och försöka få tag i Silvia och se om vi ska dra till med en riktigt spontan utgång eller om jag ska behålla mjuksbyxorna på och stannar i sängen hela kvällen. Det återstår att se.


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards