California Dreamin'

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Clara Olsson - 6 december 2010 22:13

Nu är jag tillbaka i Örebro, i mitt hus och framförallt i min säng. Flygresan och bilresan har gått bra, men det känns som att det har varit en otroligt lång dag. Jag var trött redan när jag vaknade imorse och har sedan varit helt slut hela dagen. Huvudet har inte viljat samarbeta och jag har känt mig helt hängig och slutkörd, blir man verkligen så trött av shopping? Ja, jag får nästan säga att jag hoppas på att det har med det och göra och att det inte är så att jag är på väg att bli sjuk, för det har jag inte riktigt tid med.

Men nu ska jag ta och släcka lampan och dra täcket över huvudet och när jag vaknar upp imorgon bitti så räknar jag med att vara back on track. Kram på er så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards