California Dreamin'

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Clara Olsson - 25 december 2010 16:00

Igår var vi hos släkten och idag är dem här. Det bjuds såklart på mängder med god mat, även idag så festen har långt ifrån slutat än. Efter middagen tar jag med mig mitt vin och ger mig iväg för att träffa upp lite andra tjejer, det blir förfest och sedan Strömpis där jag räknar med ett jäkla drag i och med att det är juldagen så kommer vi nog inte direkt vara ensamma på dansgolvet. Men jag tror i alla fall på en grym kväll, och jag hoppas verkligen på att taxi effektiv jobbar ikväll, annars kommer jag aldrig komma hem. Kameran får följa med i väskan så imorgon får ni förhoppningsvis se lite bilder, då lovar jag att visa vad jag har fått i julklapp också. Tillsdess för ni nöja er med en urusel bild ifrån min webbkamera, såhär ser jag i alla fall ut just nu, dock tror jag att jag ska byta om innan jag drar.

Hoppas att ni får en underbar kväll allihopa!

        

Ovido - Quiz & Flashcards