California Dreamin'

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Clara Olsson - 16 december 2010 21:07

Det är bra trist att jobba till sju måste jag säga, man är I princip helt ensam kvar på kontoret, det är mörkt och alldeles för tyst. Dessutom är det helt dött i telefonkön, det är inte många som vet att vi har öppet till sju på torsdagar så de ringer knappt alls. Men men, de sista timmarna gick bra i alla fall. Jag satt och lyssnade på musikhjälpen i P3 och skickade faktiskt in ett sms till dem och önskade en låt samtidigt som jag skänkte 50 kronor. Jag hade jättesvårt att bestämma vilken låt jag ville önska, först jag var inne på nostalgilåt typ Spice Girls - Wannabe, vilken tjej älskade inte den? Sen började jag fundera på om jag skulle ta någon mer betydelsefylld låt, typ Coldplay - Fix you eftersom att det är en utav världens bästa låtar. Men sen blev det slutligen Håkan Hellström och Nu kan du få mig så lätt, den helt klart bästa låten med Håkan Hellström och jag blir alltid glad när jag hör den och det kändes som att jag behövde en sådan låt just då. Dock fick jag aldrig höra min låt spelas, visserligen lämnade jag jobbet vid sju så det är mycket möjligt att den har spelats efter. Hur som helst så skänkte jag i alla fall femtio kronor till välgörenhet, det känns bra!


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, men det tar dock emot. Jag ligger så fantastiskt skönt i sängen och orkar verkligen inte resa på mig. Imorgon efter jobbet blir det ett helvettespass på Friskis, skivstång/kondition är vad som väntar och jag har inte kört det på några veckor så jag antar att jag kommer att kollaps. Om jag mot förmodan kommer därifrån helskinnad så väntar nog en utgång framåt kvällen, dock en ganska lugn och spontan sådan eftersom att jag ska ut på lördag också.


Ha det bäst tills vi hörs igen!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards