California Dreamin'

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Clara Olsson - 7 december 2010 21:39

Två kiwisar, en apelsin och en grapefrukt senare är jag som en ny människa och frisk som en nötkärna, eller? Nja det är kanske inte riktigt hela sanningen, men jag har i alla fall fått i mig mängder med c-vitamin, druckit mängder med vatten och tagit det fantastiskt lugnt och nu ska jag ta och sova, i tid för en gångs skull. 'Imorgon väntar telefonutbildning hela dagen, det ska faktiskt bli riktigt spännande och eftersom att jag sitter i telefon fyra timmar om dagen så kommer jag nog även att lära mig en hel del bra saker som man kan tänka på.

Efter det blir det dejt med Ida och om jag mår bättre så kanske jag hinner med lite träning också, den som lever får se.


Jag får även passa på att ursäkta mig för väldigt trista inlägg de senaste dagarna, jag får skylla på att jag har varit väldigt stressad och väldigt trött. Men imorgon lovar jag bättring och fram tills dess kan jag passa på att rekomendera en låt, Bruno Mars - Just the way you are. De flesta av er har säkert hört den tidigare, men då tycker jag att ni ska ta och lyssna på den igen. Texten är otroligt fin och jag blir glad varenda gång jag hör den. Likaså blir jag glad varende gång täcket och kunden bjuder in till dejt, vilket de faktiskt precis gjorde.

Sov gott!

Av Clara Olsson - 7 december 2010 18:37

Jag som hade hoppats på att vakna upp imorse och vara pigg och glad som bara den. Riktigt så blev det inte, för jag var nämligen precis lika trött och seg imorse som jag var igår kväll. Men jag tog mig iväg till jobbet i alla fall, dock har dagen gått sjukt segt och mitt huvud har precis som igår vägrat  att samarbeta.

Nej jag mår alltså fortfarande inte så bra, så ikväll är det sängen och tv:n som gäller för mig. Jag hade gärna följt med Ninni och Linnea och tränat efter jobbet, men det känns inte direkt som någon bra idé när jag inte mår helt bra.

Nu ska jag titta på alla repriser av julkalendern och äta upp helgens choklad från chokladkalenderna. Sen ska jag jag kasta i mig apelsiner, kiwisar och massa annat c-vitamin rikt och imorgon, jag då måste jag vara frisk!

Ovido - Quiz & Flashcards