California Dreamin'

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Clara Olsson - 11 december 2010 20:05

Nu drar jag iväg upp mot stan för att träffa Madde och Malin, sen tar vi oss vidare mot förfest på norr och sedan verkar det bli inflyttningsfest och sen efter det frimis/strömpis eller satin, själv är jag nog mest sugen på Frimis eftersom att Johnossi spelar där idag, tror det kan bli riktigt bra. Nu måste jag springa till bussen!

Puss på er!!

Av Clara Olsson - 11 december 2010 16:49

Har precis kommit hem ifrån stan där Ida och jag har sprungit runt och letat julklappar och vi lyckades faktiskt ganska så bra. Hon hann med att köpa julklappar till precis alla som hon skulle, medan jag lyckades med att köpa till mamma och pappa, men jag får vara nöjd med det i alla fall. Vi passade även på att äta lunch och sedan fika på det. Nu ska jag snart ta och göra mig i ordning för att sedan träffa två väldigt saknade tvillingar. Det blir vin, prat och sedan massor med dans, om det blir Frimis, Strömpis eller Satin har vi ingen aning om och det känns inte som att det spelar så stor roll heller, just för att jag vet att vi har roligt vart vi än är. Tonight we celebrate life!!!


Ovido - Quiz & Flashcards