California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Imorgon blir det ändring

Av Clara Olsson - 8 december 2010 22:24

Jag antar att jag kommer att vakna upp med fyrkantiga ögon imorgon, för så mycket tid som jag har spenderat framför datorn och tv:n idag måste på något sätt ge utslag. Jag har insett hur trist det är att vara sjuk och har därför bestämmt mig för gå till jobbet imorgon, hur jag än mår. Nej okej det där kanske var att ta i, men jag känner mig bra mycket bättre nu så jag tror absolut att jag är tillräckligt frisk tills imorgon. Och om inte, slänger jag i mig två alvedon och sedan jag som ny igen, bra där har vi morgonens upplägg.

Nu ska jag ta och lyssna igenom hela Tove Styrkes album, eftersom att jag inte har gjort ett skit på hela dagen så är jag inte särskilt trött just nu. Och helst av allt skulle jag vilja kasta på mig klackarna och ta en svängom på Ritz, men nej jag får hålla mig tills på fredag.

Här kommer några bilder från dagens "fikapauser" det blir en hel del sådana när man är sjuk. Kram på er!

 
 
verre

verre

8 december 2010 22:36

krya på dig hurrru! så vi kan gå ut och ha kul på lördag

http://nothingarctic.blogg.se

Clara Olsson

8 december 2010 22:50

jag är typ frisk nu så på lördag smäller det vill jag lova!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards